“Clean Minds wast niet alleen het vuil weg, maar ook onze zorgen”

Keukenbouwer Ixina doet beroep op de knowhow van Clean Minds om de ramen van de filialen in Diest en Lommel te reinigen. Een vlotte samenwerking die zorgeloos verloopt, vindt Sanju Baetens, mede-eigenaar van de showrooms in Diest en Lommel.

Expertise verzekerd

Sanju: “We zijn bij Clean Minds terechtgekomen omdat ik al eerder samenwerkte met Dirk, onze contactpersoon. Daarom was ik er van in het begin meteen van overtuigd dat de samenwerking goed zou verlopen en dat we tevreden zouden zijn. En dat zijn we ook!”

 

Proactief en meedenkend

Sanju: “Clean Minds denkt mee met ons, dat is absoluut een meerwaarde. Tijdens de eerste lockdown stelden ze bijvoorbeeld zelf voor om een pauze in te lassen omdat de showrooms toch gesloten waren. Op dat moment denk je daar zelf niet over na, omdat je al met zoveel bezig bent. Dat zij dat soort initiatieven zelf nemen, is voor ons een teken van vertrouwen.”

 

Vlekkeloze samenwerking

Sanju: “Onze winkels en showrooms hebben grote glazen ramen en we vinden het belangrijk dat die zuiver zijn. We zijn dus erg tevreden dat Clean Minds dit van ons overneemt en tegelijk onze zorgen wegneemt. Daarnaast zijn de ramenwassers erg vriendelijk, hebben ze al het materiaal zelf bij en werken ze netjes volgens een procedure.” 

Gerelateerde artikelen

Ixina over Clean Minds
Ixina over Clean Minds
Emmaüs over Clean Minds
Emmaüs over Clean Minds
McDonalds over Clean Minds
McDonalds over Clean Minds